ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

Με τον Μπέντζαμιν Κρεμ. Μεταφρασμένες από το τεύχος του Δεκεμβρίου του 2011 του περιοδικού Share International.

Ε: Πόσες τηλεοπτικές συνεντεύξεις έχει δώσει ο Μαϊτρέγια μέχρι σήμερα;
Α: 48 (Μέχρι την 12η Νοεμβρίου του 2011.)

Ε: Μήπως ο Μαϊτρέγια, μετά την έκδοση του τεύχους του Νοεμβρίου του 2011 του Share International, εμφανίστηκε ξανά στην τηλεόραση της Βραζιλίας,;
Α: Ναι, δύο φορές.

Ε: Πώς αντέδρασαν οι τηλεθεατές στη Βραζιλία;
Α: Η αντίδρασή τους ήταν μικτή, μερικοί ήταν υπέρ και μερικοί κατά.

Ε: Η συνεχιζόμενη ροή ειδήσεων για την Αραβική ¶νοιξη είναι υπέροχη, αλλά θα ήταν πολύ θλιβερό αν οι χώρες αυτές επανέλθουν στους παλιούς τρόπους όπου επικρατούσε η γυναικεία καταπίεση. Ήδη από τα μέσα ενημέρωσης μεταδίδονται ομιλίες που υποστηρίζουν την εφαρμογή του Ισλαμικού νόμου (Σαρία). Δυστυχώς τα δικαιώματα των γυναικών φαίνεται να έχουν χαμηλή προτεραιότητα. ¶ραγε, όλο αυτό είναι κάτι που μόνο ο Μαϊτρέγια μπορεί να αντιμετωπίσει επαρκώς;
A: Θα ήταν θλιβερό, πράγματι, αν οι Αραβικές ομάδες εκπληρώσουν την παρούσα υπόσχεση για ελευθερία και δημοκρατία, χωρίς να συμπεριλάβουν σε αυτήν και όλες τις γυναίκες του Αραβικού κόσμου.
Προσωπικά δεν περιμένω ότι θα γίνει έτσι, για παράδειγμα στην Αίγυπτο ή στην Τυνησία και τη Λιβύη.
Πολλές «απελευθερωμένες» γυναίκες στον Αραβικό κόσμο δεν έχουν αντίρρηση να εφαρμοστεί ένα σημαντικό τμήμα του νόμου της Σαρία, θεωρώντας τον ως  λογικό και χρήσιμο σε πολλές περιπτώσεις και είναι διατεθειμένες ακόμα και να περιορίσουν τις δικές τους ελευθερίες, εάν είναι απαραίτητο. Πρέπει να θυμόμαστε ότι η ελευθερία για τις γυναίκες σε πολλές αραβικές χώρες ήταν ανύπαρκτη για πολύ καιρό και ότι η αλλαγή χρειάζεται χρόνο.
Αν πιστεύουμε στη δημοκρατία πρέπει επίσης να θεωρούμε ότι οι μουσουλμάνοι έχουν το δικαίωμα να κάνουν τις δικές τους επιλογές στη νομοθεσία της χώρας τους. Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι μερικές από τις πιο καταπιεστικές εκφάνσεις του νόμου της Σαρία, ιδίως όπως εκδηλώνονται σε μέρη όπως το Αφγανιστάν, μπορούν να μετριαστούν μόνο με το εύρος άποψης του Μαϊτρέγια.

Ε: Αυτή τη στιγμή ποιο είναι το πιο σημαντικό έργο που διενεργεί ο Παγκόσμιος Διδάσκαλος;
Α: Από τη δική μας άποψη, να εκδηλωθεί η αφύπνιση της πνευματικής φύσης της ανθρωπότητας και έτσι ο κόσμος νΆ αλλάξει προς το καλύτερο.

Ε: Τα διάφορα κινήματα Κατάληψης στις ΗΠΑ (όπως το κίνημα «Κατάληψη στην Γουώλ Στρητ») κατηγορούνται από ορισμένους ότι δεν έχουν ένα συγκεκριμένο σύνολο απαιτήσεων - οι οποίες θα πίεζαν την κυβέρνηση να προβεί σε συγκεκριμένες αλλαγές. ¶λλοι λένε ότι τα κινήματα Κατάληψης δεν είναι πολιτικά κινήματα αλλά ότι προσπαθούν να δημιουργήσουν κάτι νέο, με περισσότερο ευρεία βάση ώστε νΆ αλλάξουν ριζικά την κοινωνία. Ποια είναι η άποψή σας σΆ αυτό;
Α. Συμφωνώ με την δεύτερη ιδέα. Δεν θα υπήρχε τέλος στις απαιτήσεις και, επομένως, καμία δράση, αν η πρόθεσή τους ήταν μόνο αυτή.

Ε: Η Διεθνής Οργάνωση Ατομικής Ενέργειας ανακοίνωσε πρόσφατα ότι το Ιράν προσπαθεί να αναπτύξει πυρηνικά όπλα. Νομίζετε ότι αυτό είναι ακριβές; Αν ναι, τι άλλο θα πρέπει να κάνει η παγκόσμια κοινότητα σχετικά μΆ αυτό;
Α. Οι πληροφορίες που έχω είναι ότι η συγκεκριμένη ολοένα ισχυρότερη υπόθεση που προωθείται από τις ΗΠΑ, το Ισραήλ και άλλα κράτη, δεν είναι ακριβής. Οι πληροφορίες μου είναι ότι το Ιράν επικεντρώνει το πυρηνικό του πρόγραμμα, όπως λέει, μόνο για ειρηνικούς σκοπούς. Παράλληλα επιθυμούν να αναπτύξουν ένα σύστημα όπου, εάν δεχθούν επίθεση, θα έχουν τη δυνατότητα δημιουργίας αντιποίνων με πυρηνικά όπλα. Επιθυμούν να έχουν και τις δυο δυνατότητες - με άλλα λόγια δεν δημιουργούν επιθετικά όπλα, αλλά θέλουν να έχουν τη δυνατότητα αντιποίνων σε περίπτωση επίθεσης. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το Ισραήλ κατέχει πυρηνικά όπλα.

Ε: Κάποτε είπατε ότι το κάρμα παρακρατείται μέχρι το άτομο να φθάσει σε ηλικία 7 χρονών και ακόμα και τότε μετριάζεται μέχρι να γίνει 14. Επίσης, μόνο εκείνοι/ες που θα είναι 14 ετών και άνω θα είναι σε θέση να δεχτούν την εμπειρία της επιφώτισης του Μαϊτρέγια την Ημέρα της Αναγγελίας, διότι τα τσάκρα τους θα έχουν αναπτυχθεί αρκετά ώστε νΆ αντέξουν την εισερχόμενη ενέργεια. Έχω δίκιο να υποθέσω ότι και στις δύο αυτές περιπτώσεις η ηλικία των 14 δεν είναι τυχαία και ότι τα τσάκρα πρέπει να έχουν σχηματιστεί πλήρως πριν το κάρμα να μπορεί να αντιμετωπιστεί στην ολότητά του;
Α. Όχι, δεν μπορείτε να το υποθέσετε. Οι Δάσκαλοι αντιμετωπίζουν τα παιδιά ως μη πλήρους σχηματισμένους «ενήλικες» μέχρι την ηλικία των 14. Μέχρι την ηλικία αυτή ο εγκέφαλος του παιδιού δεν είναι πλήρως εξοπλισμένος για να ερμηνεύσει το νόημα και τον σκοπό του μηνύματος του Μαϊτρέγια. Αυτό αναπόφευκτα θα δημιουργούσε τον κίνδυνο να προκληθεί φόβος ή/και σύγχυση.

Ε: Ποια είναι η λύση στο «ζήτημα των Τσιγγάνων» που σε ορισμένες χώρες είναι επίμαχο θέμα για κάποιους πολιτικούς;
Α: Οι Ρομά (Τσιγγάνοι) θεωρούνται «ξένες» ομάδες σε διάφορες χώρες, όπως ακριβώς και οι μετανάστες. Η θεώρηση αυτή έχει να κάνει με την προστασία των «κάστρων του πλούτου». Η εμπορευματοποίηση απαιτεί, από τη φύση της, τον αποκλεισμό των φτωχότερων ομάδων που δεν ταιριάζουν στις προνομιακές σφαίρες των εχόντων. Υπάρχει μόνο μία λύση - η αναγνώριση της ενότητας όλης της ανθρωπότητας και ως εκ τούτου, η ανάγκη για δικαιοσύνη και μοιρασιά σε όλες τις πτυχές της ζωής.

Ε: Κάποιοι λένε ότι οι τσιγγάνοι θα πρέπει να ενσωματωθούν και να εγκατασταθούν κάπου μόνιμα ώστε να αποτελέσουν μέρος του κατεστημένου τρόπου ζωής. Ποια είναι η γνώμη σας, παρακαλώ;
Α: Σε μια δημοκρατική κοινωνία οι τσιγγάνοι έχουν το ίδιο δικαίωμα να αποφασίσουν τον τρόπο ζωής τους όπως και οποιοσδήποτε άλλος.

Ε: Ο Αραβικός Σύνδεσμος παρουσίασε σαν επιτυχία την εξεύρεση μιας ειρηνευτικής συμφωνίας με τις Συριακές αρχές, αλλά ο Πρόεδρος Assad φαίνεται να συνεχίζει τα ίδια, περιφρονώντας τη διεθνή κοινή γνώμη και ειδικότερα αυτή του Αραβικού κόσμου. Τι μπορεί να γίνει για να βοηθήσουμε το λαό της Συρίας;
Α: Μια τεράστια αφύπνιση λαμβάνει χώρα σΆ ολόκληρο τον αραβικό κόσμο. Επιτυχείς εκδηλώσεις της μπορούν να φανούν στην Τυνησία, την Αίγυπτο και τη Λιβύη. Αλλά κάθε χώρα παρουσιάζει διαφορετικά προβλήματα και συνεπώς απαιτεί διαφορετικές λύσεις. Η Συρία θα απελευθερωθεί αλλά θα απαιτηθεί περισσότερος χρόνος.

Ε: Βλέπω ότι το Share International κλείνει το 30ο έτος έκδοσής του. Συγχαρητήρια! Διατηρείτε ακόμη το περιοδικό σας χωρίς καθόλου διαφημίσεις. Πώς έχετε καταφέρει να συνεχίσετε όλα αυτά τα χρόνια χωρίς να ενδώσετε στην εμπορική πίεση;
Α: Έχουμε καταφέρει να διατηρήσουμε την έκδοση του περιοδικού μας διότι (α) ο καθένας που εργάζεται ή σχετίζεται μΆ αυτό το κάνει εθελοντικά χωρίς κάποια αμοιβή και (β) υποστηριζόμαστε από γενναιόδωρες δωρεές αλλά και την κατανόηση των αναγνωστών μας.

Ε: Θεωρείτε εσείς ή ο Δάσκαλός σας ότι το περιοδικό σας έχει επιτύχει τους στόχους του;
Α. Ναι, σε κάποιο βαθμό. Έχουμε προσπαθήσει να καταδείξουμε τον βαθμό σύνδεσης των πολιτικών, οικονομικών και πνευματικών αλλαγών που εξελίσσονται στον κόσμο και νΆ αποκαλύψουμε τη σχέση αυτών των αλλαγών με την ανάδυση του Μαϊτρέγια και της Ιεραρχίας.

Ε: Θα υπάρξουν στο μέλλον πολλοί Δάσκαλοι που θα επιτελούν έργο στον κόσμο και, ενδεχομένως, στο πολιτικό πεδίο;
Α: Ναι!

Ε: Μπορεί ο Μαϊτρέγια και οι Δάσκαλοι να αλλάζουν την εμφάνισή τους κατά βούληση;
Α: Ναι.

Ε: ¶ραγε τα πράγματα θα αλλάξουν σύντομα; Η ελπίδα μου είναι ότι μέσα στα επόμενα δυο-τρία χρόνια τα πράγματα θΆ αρχίσουν νΆ αποκτούν κάποιο ρυθμό. Θα γίνει έτσι;
Α: Ναι.

 Ε: Το Μάιο του 2011 μια μη-κυβερνητική οργάνωση στην Ιαπωνία ξεκίνησε στην Φουκουσίμα ένα πρόγραμμα αφαίρεσης ραδιενεργών υλικών με την εφαρμογή μικροβιολογικής τεχνολογίας και ανέφερε ότι, με τη χρήση πολλαπλών τεχνικών ζύμωσης, τα ποσά της ακτινοβολίας και των ραδιενεργών υλικών μειώθηκαν δραστικά σε σύντομο χρονικό διάστημα. Η μείωση στα ποσά της ακτινοβολίας και των ραδιενεργών υλικών που παρατηρήθηκε προκλήθηκε πράγματι από τη μετατροπή των ραδιενεργών οργανισμών σε μη ραδιενεργούς;
Α: Ουσιαστικά, ναι.

Ε: Έχει ο Δάσκαλός σας ή εσείς να κάνετε κάποιο σχόλιο σχετικά με τον τρόπο που συνταγματάρχης Καντάφι έχασε τη ζωή του;
Α: Ο Δάσκαλος δεν έχει κάποιο σχόλιο. Προσωπικά νομίζω ότι ήταν βάναυσος και απάνθρωπος.

Ε: Λαμβάνοντας υπόψη ότι, σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχετε, η κυβέρνηση των ΗΠΑ παραποίησε τις συνθήκες του θανάτου του Σαντάμ Χουσεΐν και του Οσάμα Μπιν Λάντεν, μπορείτε να μας διευκρινίσετε τις πραγματικές συνθήκες θανάτου του Μουαμάρ Καντάφι;
Α: Ήταν ακριβώς όπως παρουσιάστηκαν από τα μέσα ενημέρωσης.

Ε: Για πόσο καιρό νομίζετε ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση μπορεί να επιβιώσει παρόλη την παρούσα οικονομική και πολιτική αναταραχή;
Α: Για κάποιο καιρό, αλλά όχι για πάντα. Είναι πολύ σημαντικό η «Ευρώπη» να μην θεωρείται ως ένα έθνος, αλλά απλά ως μια οικονομική ένωση. Η ατομικότητα του κάθε έθνους είναι ιερή και απαραβίαστη.

Ε: Ποιες θα είναι οι επιπτώσεις στην παγκόσμια οικονομία εάν το ευρώ καταρρεύσει;
Α: Κατά πάσα πιθανότητα λιγότερες από ό, τι υπολογίζουν.

Ε: Κατά τη γνώμη μου το κίνημα Κατάληψης [όπως το κίνημα «Κατάληψη στην Γουώλ Στρητ»]  (το οποίο υποστηρίζω 100% ως ένας από το 99%!) στο Λονδίνο ξέφυγε από την ουσία με το να στρατοπεδεύσει έξω από Καθεδρικό Ναό του Αγίου Παύλου. Σίγουρα, το ουσιαστικό θέμα είναι η κοινωνική και οικονομική αδικία, η διαφθορά, το κέρδος που τοποθετείται πάνω από τον άνθρωπο και όχι η θέση της κατασκήνωσης των διαδηλωτών! Ωστόσο, οι ακτιβιστές όντας στρατοπεδευμένοι έξω από τον Καθεδρικό Ναό του Αγίου Παύλου στο Λονδίνο, ίσως ωθούν τον κλήρο να προβληματιστεί για την στάση που τηρεί έναντι των χρημάτων, την ηθική των συναλλαγών και των επενδύσεων. Ο Ιησούς εκδίωξε τους εμπόρους και τους αργυραμοιβούς από το ναό. Ποια είναι η γνώμη σας για όλα αυτά;
Α: Μπορεί η τοποθεσία κατασκήνωσης του κινήματος Κατάληψης στο Λονδίνο να μην είναι η πρέπουσα, όμως έχει οδηγήσει σε μια ασυνήθιστη επίδειξη ενότητας των εκκλησιαστικών αρχών με τους διαδηλωτές και οτιδήποτε ωθεί την Εκκλησία προς την υποστήριξη του λαού είναι ευπρόσδεκτο.
 


 Διαβάστε το άρθρο του Δασκάλου από το ίδιο τεύχος | ¶λλες ερωταπαντήσεις με τον Μπέντζαμιν Κρεμ

 

* * *