ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

Με τον Μπέντζαμιν Κρεμ. Eπιλεγμένες και μεταφρασμένες από το τεύχος του Σεπτεμβρίου του 2010 του περιοδικού Share International
Ε: Πόσες τηλεοπτικές συνεντεύξεις έχει δώσει μέχρι σήμερα ο Μαϊτρέγια;
Α: Είκοσι μία (μέχρι την 21η Αυγούστου του 2010).
 
Ε: Την 18η Ιουλίου του 2010 ο Μαντέλα έγινε 92 ετών. Μπορείτε σας παρακαλώ να σχολιάσετε την επιρροή που έχει εξασκήσει τόσο στην χώρα του, την Νότιο Αφρική, όσο και στον υπόλοιπο κόσμο; Φαίνεται να είναι ένας τόσο εξαιρετικός άνθρωπος και σπουδαίο παράδειγμα για όλους.
Α: Χρόνια πριν το τέλος του απαρτχάιντ στη Νότιο Αφρική και την απελευθέρωση του Νέλσον Μαντέλα μετά από 27 χρόνια φυλάκισης, πολλοί πολιτικοί, ιδιαίτερα στην Βρετανία, συνέχεια προέβλεπαν 'ποταμούς αίματος' στην περίπτωση που η Νότιος Αφρική κυβερνηθεί από Αφρικανούς. Ο Νέλσον Μαντέλα, παρακινημένος από τον Μαϊτρέγια, έκανε έκκληση για συγχώρεση των σφαλμάτων του παρελθόντος και για νέο συνασπισμό των λευκών και έγχρωμων Νότιο Αφρικανών. Σαν αποτέλεσμα επιτεύχθηκε μια σχετική ειρήνη και αποφεύχθηκαν οι 'ποταμοί αίματος' στην καινούργια Νότιο Αφρική.  
 
Ε: Μήπως οι Αδερφοί μας από το Διάστημα πολλαπλασιάζουν τις εμφανίσεις όχι μόνο των διαστημοπλοίων τους αλλά επίσης και τις άμεσες επαφές τους με ανθρώπους;
Α: Όχι. Όχι ιδιαίτερα τις επαφές τους με ανθρώπους.
 
Ε: Είναι αλήθεια ότι ορισμένα βουνά και οροσειρές χρησιμοποιούνται σαν βάσεις των Αδερφών μας από το Διάστημα;
Α: Ναι.
 
Ε: Στο τεύχος του Ιουνίου του Share International ο Δάσκαλος του Μπέντζαμιν Κρεμ λέει: "Οι άνθρωποι πρόκειται να βιώσουν μια βαθιά αλήθεια, μια συνειδητότητα της θεμελιώδους Ύπαρξής τους.... Η χαρά κι η ομορφιά της Αδελφοσύνης θα συγκλονίσει την Οντότητά τους κι ο καθένας θα αντιληφθεί ότι ο εαυτός του αποτελεί τμήμα αυτής της ομορφιάς και της αγάπης." Αναφέρεται άραγε στην Ημέρα της Αναγγελίας ή σε κάτι άλλο;
Α: Ο Δάσκαλος αναφέρεται στην Ημέρα της Αναγγελίας.
 
Ε: Μήπως το να υπάρχει εξοπλισμός ασύρματου δικτύου (wi-fi) κοντά στο κεφάλι κάποιου ενώ αυτός κοιμάται είναι επικίνδυνο; Μπορεί να γίνει αιτία όγκων στον εγκέφαλο;
Α: Όχι.
 
Ε: Έχω διαβάσει τόσα πολλά βιβλία για τον Βούδα και αναρωτιέμαι γιατί γράφουν ότι ο Βούδας είπε ότι ο Θεός δεν υπάρχει.
Α: Ο Βούδας ποτέ δεν είπε ότι ο Θεός δεν υπάρχει. Αυτό που είπε ο Βούδας ήταν, Τί μπορείς να μάθεις για τον Θεό; Τί έχεις μάθει για τον εαυτό σου; Γνωρίζεις τίποτα για τον εαυτό σου; Όχι; Τότε πώς θα μπορέσεις να μάθεις κάτι για τον Θεό; Άσε προσωρινά τον Θεό κατά μέρος και ανακάλυψε αυτό που είσαι. Αυτό είπε ο Βούδας. Είναι τελείως διαφορετικό από το να λέμε δεν υπάρχει Θεός.
 
Το πύρινο διαμάντιΕ: Τί αντιπροσωπεύει το σύμβολο που υπάρχει στον ιστοχώρο του Αγγλικού Share International; [Στμ: Βλέπε δεξιά, στον Ελληνικό ιστοχώρο δεν χρησιμοποιείται συχνά].
Α: Για την ακρίβεια είναι λεπτομέρεια από έναν μου πίνακα, που ονομάζεται 'Το Φλεγόμενο Διαμάντι'. Το Φλεγόμενο Διαμάντι είναι στην πραγματικότητα υπαρκτό, και βρίσκεται στην Πρωτεύουσα Ράβδο Μύησης. Αποτελείται από Αιθερική Ύλη, όχι από πυκνή στερεά ύλη. Είναι μια Ράβδος η οποία στο άκρο της φέρει ένα τεράστιο Διαμάντι. Οι φλόγες αντιπροσωπεύουν τις ενέργειες που εκχύονται. Η Πρωτεύουσα Ράβδος χρησιμοποιείται στην τρίτη, τέταρτη και πέμπτη μύηση από τον Κύριο του Κόσμου. Φορτίζεται από τις ενέργειες του Ήλιου σε καθορισμένες στιγμές από τον Κύριο του Κόσμου στην Σαμπάλλα, το υψηλότερο κέντρο στο Πλανήτη μας. Συνεπώς έχουμε την ανθρωπότητα, την Πνευματική Ιεραρχία, της οποίας η Κεφαλή είναι ο Μαϊτρέγια, και πάνω από αυτά, την Σαμπάλλα, και στην Σαμπάλλα υπάρχει ένα Ον το Οποίο ευρίσκεται σε αυτό τον πλανήτη για κυριολεκτικά εκατομμύρια χρόνια.  Φαίνεται λες και είναι νέος, ονομάζεται ο Νέος των Αιώνιων Καλοκαιριών, είναι ο Ιεχωβάς της Βίβλου, είναι ο Κύριος του Κόσμου, ο Πρώτος Ιεροφάντης. Αυτός μυεί τους Δασκάλους, και τους μυημένους τρίτου και τετάρτου βαθμού. Ο Μαϊτρέγια μυεί τους μυημένους πρώτου και δεύτερου βαθμού, χρησιμοποιώντας αυτό που αποκαλείται 'Η Δευτερεύουσα Ράβδος'. Ο Ιησούς είπε: "Ουδείς έρχεται προς τον Πατέρα, ειμή δι εμού" (Ευαγγέλιο Ιωάννη ΙΔ' 6), και αυτό κατέληξε να σημαίνει ότι κανείς άνθρωπος δεν μπορεί να γνωρίσει τον Πατέρα μέχρι να γίνει Χριστιανός. Δεν έχει σχέση με αυτό. Ο Μαϊτρέγια, μέσω του Ιησού, εννοούσε: κανείς δεν μπορεί να σταθεί έμπροσθεν του Πατέρα, Του Κυρίου του Κόσμου στην Σαμπάλλα, και να μυηθεί από Αυτόν, αν πρώτα δεν έχει σταθεί έμπροσθεν του Μαϊτρέγια και να μυηθεί από Αυτόν στις πρώτες δυο μυήσεις.
 
Ε: Μήπως ο Μαϊτρέγια είναι εξωγήινος; [Στμ: Ο Αγγλικός όρος "Alien" που χρησιμοποιείται στην ερώτηση σημαίνει εξωγήινος αλλά και ξένος.]
Α: Όχι, δεν είναι εξωγήινος/ξένος. Είναι παράξενο που εδώ χρησιμοποιείται η (Αγγλική) λέξη "Alien" (που σημαίνει εξωγήινος αλλά και ξένος). Δεν υπάρχουν ξένοι πουθενά. Είναι εσφαλμένη χρήση του όρου, καθώς όλοι είμαστε αδέρφια, όλοι αποτελούμε τμήμα της Μίας ανθρωπότητας. Η ανθρωπότητα ευρίσκεται παντού στο σύμπαν. Ο Μαϊτρέγια κατάγεται από την Γη, γεννήθηκε σε αυτήν και θα μείνει στην Γη για τα επόμενα τουλάχιστον 2,500 χρόνια.
 
Ε: Όταν εμφανιστεί ο Μαϊτρέγια στην τηλεόραση της Ιαπωνίας θα φαίνεται (στην εξωτερική του εμφάνιση) σαν Ιάπωνας;
Α: Ο Μαϊτρέγια θα εμφανιστεί με το 'σώμα της εκδήλωσής' Του. Δεν είναι Ιάπωνας, οπότε δεν θα μοιάζει με Ιάπωνα.
 
Ε: Θα μιλάει (ο Μαϊτρέγια, όταν εμφανιστεί στην τηλεόραση της Ιαπωνίας) Γιαπωνέζικα;
Α: Ναι, θα μιλάει Γιαπωνέζικα.
 
Ε: Υπάρχει κάποιος τρόπος για να ξεπεράσουμε το φόβο του θανάτου;
Α: Όλοι μας θα πεθάνουμε κάποια στιγμή. Είναι λυπηρό που πολλοί άνθρωποι περνούν την ζωή τους μέσα στο φόβο· ένας από τους μεγαλύτερους φόβους είναι ο φόβος του θανάτου. Αν ήξεραν μόνο πόσο πιο ανώδυνο είναι να πεθαίνεις σε σχέση με το να γεννιέσαι θα καταλάβαιναν ότι δεν χρειάζεται να φοβούνται τόσο πολύ. Ο θάνατος είναι απλός και όχι τρομακτικός. Ένας από τους πολυάριθμους 'κύριους στόχους' του Μαϊτρέγια είναι να λυτρώσει την ανθρωπότητα από τον φόβο, συμπεριλαμβανομένου του φόβου του θανάτου.
Τον 19ο αιώνα ο Δάσκαλος Ιλαρίωνας έδωσε το έναυσμα για την δημιουργία του Πνευματισμού ακριβώς για να βοηθήσει την ανθρωπότητα να απαλλαγεί από το φόβο του θανάτου. Ο φόβος του θανάτου συνήθως είναι ο φόβος της αιώνιας ανυπαρξίας. Η αλήθεια είναι ότι, αντίθετα, η ζωή είναι αιώνια. Είμαστε ψυχές· η ψυχή επανενσαρκώνεται ξανά και ξανά μέχρι την επίτευξη της απόλυτης ενότητας μεταξύ αυτής και την αντανάκλασής της, του ανθρώπου στο φυσικό πεδίο. Όταν αυτό επιτευχθεί, και επομένως ο άνθρωπος γίνει Δάσκαλος, είναι ελεύθερος για πάντα από αυτό που αποκαλούμε θάνατο.
 
Ε: Υπάρχει κάποιος πολιτικός στην Ιαπωνία που να παρακινείται από τις ιδέες του  Μαϊτρέγια;  
Α: Υπάρχουν κάποιοι που έχουν ακούσει για τον Μαϊτρέγια και για τις προτεραιότητές Του και οι οποίοι Τον εκτιμούν ιδιαίτερα αλλά δεν δρουν ανάλογα διότι νοιώθουν ανήμποροι. Υπάρχουν λίγοι οι οποίοι είναι, θα έλεγε κανείς, ευθέως παρακινούμενοι - αλλά από τον Δάσκαλο που ζει στο Τόκυο. Ο Δάσκαλος στο Τόκυο έχει μαθητές μέσω των οποίων εργάζεται. Σε κάθε χώρα καλούνται κάποιοι άνθρωποι οι οποίοι ανταποκρίνονται στις ανάγκες του ευρύτερου κόσμου παρά σε αυτές τις δικιάς τους χώρας. Αυτοί οι άνθρωποι θα παρέχουν το πλαίσιο δημιουργίας των νέων κυβερνήσεων που θα προκύψουν μέσω δημοκρατικών εκλογών σε κάθε χώρα. Η ειλικρίνεια και ο αλτρουισμός θα είναι το χαρακτηριστικό γνώρισμα αυτών των κυβερνήσεων.
 
Ε: Υπάρχουν κάποιοι πολιτικοί στον κόσμο μας που να παρακινούνται από τον Μαϊτρέγια;
Α: Υπάρχουν πολύ λίγοι πολιτικοί της παλαιάς σχολής που γνωρίζουν ή ενδιαφέρονται έστω και λίγο για τον Μαϊτρέγια. Αλλά στα αστικά κέντρα, ιδιαίτερα σε αυτά όπου ζει κάποιος Δάσκαλος, υπάρχει ένας αυξανόμενος αριθμός επιλεγμένων ανθρώπων που τους παρακίνησαν και έφτιαξαν ομάδες ή ομίλους. Αυτοί γνωρίζουν το σχέδιο και ξέρουν τί χρειάζεται η ανθρωπότητα, και χάρις στην φανερή ειλικρίνειά τους και έλλειψη εγωισμού θα τοποθετηθούν [στμ: με δημοκρατικό τρόπο] σε θέσεις επιρροής και ισχύος.
Αυτές οι ερωτήσεις συνήθως αναφέρονται σε ξεχωριστά άτομα. Οι ενέργειες του Υδροχόου, ωστόσο, εργάζονται μόνο μέσω ομάδων. Η ιδέα ότι θα εμφανιστεί ένας φωτισμένος και ισχυρός άνθρωπος για να ιδρύσει κάποιον όμιλο αλλάζει. Όταν τα άτομα που απαρτίζουν τον όμιλο λειτουργούν ομαδικά, και όχι εξατομικευμένα, τότε οι ενέργειες του Υδροχόου μπορούν να εφελκυστούν και να χρησιμοποιηθούν.
 
Ε: Γιατί θα χρειαστεί τόσος πολύς χρόνος για να εφαρμοστεί η Τεχνολογία του Φωτός;
Α: Μόλις αποδεχτούμε το τέλος δια παντός των πολεμικών συρράξεων, μόλις αποδεχτούμε την αρχή του μοιράσματος από κοινού των πόρων, και κάνουμε τον πόλεμο παρελθόν, θα μας δοθεί αυτή η ενέργεια από τον ήλιο. Αυτή τη στιγμή, κανένα έθνος δεν είναι αρκετά έμπιστο ώστε να την χρησιμοποιήσει για αγαθούς σκοπούς. Με τη νέα ενέργεια θα υπάρχει η δυνατότητα να φτιαχτούν όπλα δυνατότερα ακόμα και από την ατομική βόμβα. Μόνο όταν όλοι μας απαρνηθούμε τον πόλεμο για πάντα θα μας την εμπιστευτούν.
 
Ε: Θα ήθελα να καθοδηγούμουν από τον Μαϊτρέγια, τους Δασκάλους και τους Αδερφούς μας από το Διάστημα. Τί πρέπει να κάνω για να το επιτύχω;
Α: Σύμφωνα με τον Μαϊτρέγια το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να εξασκηθείς σε αυτό που Αυτός αποκαλεί τις τρεις σπουδαιότερες πολύτιμες πλευρές τις διδασκαλίας Του: τιμιότητα νου, ειλικρίνεια πνεύματος και αποκόλληση (μη προσκόλληση). Καλλιέργησε αυτά τα τρία και θα επιτύχεις την ευκολότερη και απλούστερη πρόοδο.
 
Ε: Όταν προσπαθώ να ζήσω και να εργαστώ για την παγκόσμια ειρήνη τείνω να ζω με τρόπο που δεν είναι αρεστός στους γονείς μου. Πρέπει να επιλέξω να ζω ακολουθώντας το ευρύτερο όραμά μου ακόμα και αν αυτό σημαίνει ότι θα παρακούω τους γονείς μου;
Α: Θα έλεγα, να είσαι ο εαυτός σου. Αν χρειάζεται να έχεις την άδεια των γονιών σου για να ζήσεις ορθά τότε οι απόψεις τους πρέπει να είναι λαθεμένες. Αν έχεις κάποιο όραμα και πιστεύεις ότι είναι σωστό πρέπει να το ακολουθήσεις. Πώς θα μπορούσες να κάνεις διαφορετικά;
Αν ο κόσμος διοικούταν από νέους ανθρώπους και παιδιά πιθανότατα θα ήταν ένας υπέροχος κόσμος. Θα ήταν γεμάτος από την αγαθή προσδοκία και την καλοσύνη όλων των νέων του κόσμου οι οποίοι είναι γεμάτοι λαχτάρα για δικαιοσύνη, μοίρασμα από κοινού και ορθές ανθρώπινες σχέσεις και είναι έτοιμοι γι' αυτά - πολύ νωρίτερα από τους γονείς και παππούδες τους.



  Διαβάστε το άρθρο του Δασκάλου από το ίδιο τεύχος | Άλλες ερωταπαντήσεις με τον Μπέντζαμιν Κρεμ

 

* * *